اصفهان؛

تداوم راه پیروزی و انقلاب، با بصیرت انقلابی و اتحاد ملی رقم می خورد

تلاش شبانه روزی و جهادی می تواند ما را به پیروان خوب شهدا، جانبازان و ایثارگران تبدیل کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرتیپ امیر نوذر نعمتی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری که امروز در اصفهان برگزار شد، افزود: همه نیروهای نظامی کشور همواره باید پیشرفت را در دستور کار خود قرار دهند، زیرا تاکتیک ها و روش های دشمن نیز روز به روز تغییر می کند.

وی اضافه کرد: تلاش جهادی در سال های پس از انقلاب باعث شده است که در بسیاری از عرصه ها رشد کم نظیر یا بی نظیری در بخش های مختلف داشته باشیم.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره میزان بالای امنیت در کشور گفت: ایران این امنیت را مرهون تمام نیروهای مسلح، مسئولان و مردم است و همه در راه ایجاد امنیت سهیم هستند.

امیر نعمتی با اشاره به اهمیت تلاش در عرصه نظامی اظهار کرد: تلاش شبانه روزی و جهادی می تواند ما را به پیروان خوب شهدا، جانبازان و ایثارگران تبدیل کند.

وی گفت: تداوم راه پیروزی و انقلاب، با بصیرت انقلابی و اتحاد همه ما رقم می خورد.

امیر نعمتی، امیر سرتیپ رضا جهادی ارسی فرمانده پیشین مرکز آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری را بعنوان سرباز مخلص یاد کرد و افزود: این نیرو از بهترین و کارآمدترین نیروهای نیروی زمینی ارتش بود و در همه فعالیت های مهم داوطلبانه شرکت می کرد.

وی اضافه کرد: امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز بعنوان فرمانده جدید مرکز آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز مانند فرمانده پیشین در این سمت، دوره های مختلف سطح بالای نظامی را طی کرده است و از نیروهای موفق نیروی زمینی ارتش به شمار می رود.
در این مراسم با حکم امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر

سرتیپ دوم محسن آذر افروز بعنوان فرمانده جدید مرکز آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
آذر افروز پیش از این جانشین قرارگاه منطقه ای شمال غرب کشور بود.

امیر سرتیپ رضا جهادی ارسی فعالیت خود در عرصه نظامی را از 63 آغاز کرد و از مهر سال 91 در سمت فرماندهی جدید مرکز آموزش توپخانه و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در اصفهان مشغول بکار شد.

در این مراسم استاندار اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان، جمعی از مسئولان استانی و شهری و همچنین خانواده جهادی ارسی حضور داشتند.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.