نماینده دموکرات آمریکا از ترامپ خواست سلامت روحی و روانی‌اش را چک کند

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهاد کرد سلامت روانی رئیس‌جمهور آمریکا بررسی شود.

نماینده دموکرات آمریکا از ترامپ خواست سلامت روحی و روانی‌اش را چک کند
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، یکی از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه در صفحه توییتر خود از حملات دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به روزنامه نیویورک تایمز و دفاع از فرمان اجرایی خودش مبنی بر منع ورود مسلمانان به آمریکا، به شدت انتقاد کرد.

تِد لیو عضو مجلس نمایندگان آمریکا در صفحه توییترش نوشت: «در 24 ساعت گذشته بر روی توییتر، دونالد ترامپ شروع به بیهوده‌گویی درباره "مرگ و ویرانی"، "اخبار غلط" و "شرارت" کرده است. آیا نباید سلامت روانی او چک شود؟»

لیو همچنین در توییتی دیگر حکم قاضی فِدرال مبنی بر توقف فرمان اجرایی ترامپ برای جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا را مورد تمجید و ستایش قرار داد: «این شنبه صبح خیلی خوشحال هستم، زیرا دادگاه فدرال از قانون اساسی پیروی می‌کند و نه به اصطلاح رییس جمهور.»

رییس جمهور آمریکا روز شنبه به شدت به نیویورک تایمز تاخت و آن را متهم به نشر «اخبار غلط» کرد، زیرا نسخه کاغذی آن خبری در خصوص ارتباط ترامپ با امپراتوری تجاری‌اش به عنوان رییس جمهور منتشر کرده بود.

ترامپ همچنین ادعا کرد نیویورک تایمز از نشر اخبار خود در دوره مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری عذرخواهی کرده است. 

مشخص نیست ترامپ به کدام عذرخواهی اشاره می‌کند، زیرا این نشریه تاکنون به صورت عمومی و در دید انظار از ترامپ به خاطر انتشار اخبار پوزش نخواسته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار