شهردار لندن: کاهش بودجه پلیس انگلیس خطر حملات تروریستی را تشدید می‌کند

"صادق خان" در واکنش به کاهش بودجه پلیس انگلیس اعلام کرد از این پس باید در انتظار وقوع حملات تروریستی در کشور بود و تامین امنیت مردم به طور فزاینده ای دشوار خواهد شد.

شهردار لندن: کاهش بودجه پلیس انگلیس خطر حملات تروریستی را تشدید می‌کند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی اکسپرس؛ "صادق خان"، شهردار مسلمان لندن در واکنش به کاهش بودجه پلیس انگلیس اعلام کرد از این پس باید در انتظار وقوع حملات تروریستی در کشور بود و تامین امنیت مردم به طور فزاینده ای دشوار خواهد شد.

وی گفت: وقوع حملات تروریستی در شهرهای مهم اروپا مانند برلین و پاریس می تواند هشداری برای ما باشد. واقعیت این است که شهرهای بزرگ در حال حاضر هدف اصلی گروه های تروریستی قرار دارند و تقویت نیروهای امنیتی و افزایش بودجه آنها باید در راس امور قرار بگیرد.

شهردار لندن با اشاره به احتمال فعالیت شبکه های زیر زمینی داعش در انگلیس افزود: اقدام انتحاری در بازار کریسمس برلین، حمله به مراسم جشن در نیس فرانسه و اخیرا حمله مرد چاقو به دست به موزه لوور و چندین حمله تروریستی به شهرهای ترکیه نشان می دهد به احتمال زیاد انگلیس می تواند هدف جدیدی برای تروریستها باشد. کاهش بودجه پلیس انگلیس می تواند اثرات مخربی در روند برقراری امنیت در کشور داشته باشد. فکر می کنم در این شرایط حفاظت از لندن نیز بسیار دشوار شود.

صادق خان پیش از این با انتقاد از دستور اجرایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا، آن را اقدامی در راستای تبلیغات برای داعش و ترغیب جوانان برای پیوستن به این گروه تروریستی عنوان کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار