قزوین؛

کمیته برای تعیین قیمت کشمش

کمیته پنج نفره برای تعیین قیمت تضمینی کشمش تشکیل شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این کمیته شامل نمایندگان استانداری ، فرمانداری شهرستان تاکستان ، جهاد کشاورزی ، سازمان تعاونی روستایی و اتحادیه باغداران است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه بررسی وضعیت کشمش استان با اشاره به دستورالعمل جدیدی که درباره میزان یارانه این محصول ابلاغ شده است ، گفت :  این کمیته سازو کارهای لازم در خصوص نحوه توزیع این یارانه را بررسی و بزودی به باغدران استان اطلاع رسانی خواهد کرد .

منوچهر حبیبی ، کشمش را یک محصول استراتژیک برای استان دانست و افزود : در شرایط فعلی  تشکیل صندوق و میز کشمش در استان ضرورت دارد .

وی با بیان اینکه استان قزوین بیشترین تولید کننده کشمش در کشور است ، افزود : هرگونه نگرانی باغداران در باره فروش محصول تولیدی باید رفع شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، خرید محصول از باغداران و برنامه ریزی برای آن را در اولویت دانست و گفت : صادرات محصول هم  اولویت دوم است .

وی در ادامه براجرایی شدن  تشکیل صندوق کشمش تاکید کرد و گفت :در خرید تضمینی کشمش  باید به باغداران اطلاع رسانی م شود که برای دریافت وجه محصول خریداری شده صبر داشته باشند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار