مولاوردی در جمع خبرنگاران:

بسته جامع حمایت از زنان شاغل با مشارکت وزارت تعاون کار در حال تدوین است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بسته جامع حمایت از زنان شاغل و سند توانمندسازی زنان با مشارکت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حال تدوین است.

بسته جامع حمایت از زنان شاغل با مشارکت وزارت تعاون کار در حال تدوین است
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیئت دولت که امروز چهارشنبه (13 بهمن ماه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های معاونت امور زنان در ایام الله دهه فجر گفت: برنامه‌های ما درسطح استانی و ملی آغاز شده و بنده به عنوان نماینده دولت در روز 19بهمن در استان اردبیل حضور خواهم داشت.

وی افزود: ما با حل و فصل مسائل سعی داریم ماموریت‌های خود را به خوبی ایفا کنیم تا برنامه‌های معاونت زنان اثر بخش باشد.

معاون امور زنان ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه در طول سه سالی که از عمر دولت گذشته پیگیری مطالبات زنان بوده‌ام گفت: بسته جامع حمایت از زنان شاغل و سند توانمندسازی زنان با مشارکت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حال تدوین است.

مولاوردی با اشاره به حضور رئیس جمهور در جلسه ستاد زن و خانواده گفت: ما سه تاریخ را برای برگزاری اسن نشست به رئیس جمهور پیشنهاد کردیم و منتظر پاسخ روحانی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مطمئنا حضور رئیس جمهور در جلسه ستاد زن و خانواده تاثیرگذار است و می‌تواند در ضمانت اجرایی نقش پررنگی داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
شاغلا که شاغلند مشکلی ندارند بفکر زنان غیر شاغل ودختران فارق التحصیل بیکار باشید
آخرین اخبار