در حاشیه نشست هیات دولت؛

وزیر دادگستری از آماده باش سازمان تعزیرات برای کنترل قیمت‌ها خبر داد

وزیر دادگستری گفت: به منظور مراقبت از افزایش قیمت ها، سازمان تعزیرات حکومتی برای کنترل قیمت‌ها در آستانه ایام نوروز در حال آماده باش قرار دارند.

وزیر دادگستری از آماده باش سازمان تعزیرات برای کنترل قیمت‌ها خبر داد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، گفت: بار دیگر ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه بر آرمان‌ها و باورهای انقلابی و اسلامی شان تأکید خواهند کرد.

وی افزود: با حضور مردم در این عرصه راه انقلاب پرفروغ به مسیرش ادامه خواهد داد و دولت در خدمت مردم کارها و فعالیتش را به نتیجه می‌رساند.

وزیر دادگستری با اشاره به نزدیک بودن پایان سال و ضرورت توجه به قیمت اجناس کالاها در کشور خاطر نشان کرد: ما به سازمان تعزیرات اعلام کردیم تا در جهت کنترل قیمت‌های اجناس و همچنین وضعیت استقرار مسافران در هتل‌ها و مجموعه‌های گردشگری در آماده باش کامل باشند.

وی ادامه داد: در پرونده بابک زنجانی بیشترین همکاری‌ها از سوی دولت انجام شده چه در سفرهایی که انجام شد و چه در بازجویی ها و چه در تحقیقات میدانی هم دستگاه اطلاعاتی و هم بخش های دیگر دولت از جمله بانک مرکزی و وزارت اقتصاد اعلام آمادگی کامل برای همکاری کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی خاطر نشان کرد: در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شاهد تقدیر اعضای قوه قضائیه و دولت برای همکاری در این پرونده هستیم، به هر حال پرونده پیچیده و سختی است.
 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار