مولاوردی در مراسم رونمایی از بانک جامع اطلاعات زنان:

"بانک جامع اطلاعات زنان" از امنیت کامل برخوردار است

معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: با ایجاد این سامانه تعامل میان گروه‌های مختلف زنان افزایش می‌یابد و زنان می‌توانند عادلانه با داشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان در انتصابات و مدیریت‌ها قرار گیرند.

بانک جامع اطلاعات زنان از امنیت کامل برخوردار است/ایجاد این سامانه تعامل میان گروه‌های مختلف زنان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان ریاست جمهوری رونمایی از بانک جامع اطلاعات زنان را یک ضرورت دانست و گفت: رونمایی از این بانک جامع اطلاعاتی در ادامه رویکردهای معاونت امور زنان به توانمندی‌های زنان کشور است.

وی افزود:‌ از ابتدای دولت یازدهم قالب و اشکال متعددی برای تحقق این رویکرد در پیش گرفته‌ایم با استفاده از ابزار نوین اطلاعاتی به دنبال ایجاد یک فرصت بودیم تا برنامه خود را محقق سازیم.

مولاوردی با تأکید بر اهداف این بانک جامع تصریح کرد: ما نیازمند دسترسی به اطلاعاتی بودیم تا بتوانیم از مهارت‌ها و ظرفیت‌های زنان کشورمان اطلاعاتی کسب کنیم، بر این اساس دستگاه‌های مختلف کشور نیز می‌توانند برای همکاری با این زنان از طریق این بانک با زنان فعال جامعه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات وارد شده از سوی زنان در این سامانه از امنیت کامل برخوردار است گفت: در این بانک کاربر در فرمی مشخصات خود را ارائه می‌کند و در مراحل بعدی با افزایش گروه‌های مختلف در این شبکه لینکی ایجاد می‌شود، سپس در این گروه بزرگ ما می‌توانیم از اظهارنظرها و انتقادهای آنان بهره‌مند شویم.

مولاوردی افزود: این سامانه با مشارکت مرکز فناوری ریاست جمهوری با معاونت زنان تهیه شده است، امیدواریم از ظرفیت ایجاد شده بتوانیم به درستی برنامه ریزی‌های خود را برای زنان ارائه کنیم.

معاون امور زنان ریاست جمهوری با اشاره به اینکه با ایجاد این سامانه تعامل میان گروه‌های مختلف زنان افزایش می‌یابد گفت: یکی از فرصت‌های بوجود آمده این است که زنان می‌توانند عادلانه با داشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان در انتصابات و مدیریت‌ها قرار گیرند.

وی افزود: توجه به این نکته بسیار مهم است که زنان بدانند که این سامانه به مرکزی برای کاریابی آنان ایجاد نشده است و دسترسی به این سامانه قابل تعریف برای همه دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور می‌باشد.

در ادامه عطاءالله ملکی تبار رئیس مرکز فناوری اطلاعات نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه برای تهیه این سامانه از خرد جمعی استفاده شده است گفت: مسئولیت اجتماعی ما حکم می‌کند که بتوانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به چگونگی دسترسی به این سامانه نیز گفت: متقاضیان می‌توانند پس از ارائه مشخصاتشان کدی را دریافت کنند و سپس اطلاعات دیگرشان را پس از دریافت این کد تکمیل سازند.

وی افزود: صلاحیت افراد نیز توسط وب سرویس‌ها صحت‌‌سنجی می‌شود و داده‌هایی که وارد این فرم می‌شود در معاونت امور زنان تبدیل به اطلاعات شده و نظراتشان بازخورد خواهد داشت.

ملکی تبار با تأکید بر اینکه امنیت اطلاعات متقاضیان در این رابطه تضمین شده است اظهار کرد: پس از جمع آوری آمار و اطلاعات این سامانه فعال خواهد شد و افرادی که می‌خواهند از طریق موبایل در این سامانه ثبت نام کنند می‌توانند با کد دستوری #101* اطلاعاتشان را وارد کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از قابلیت‌های اصلی این سامانه ایجاد تعامل میان مخاطبان معاونت امور زنان با سمن‌ها است تا در آینده بتوانند در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار