کرمان؛

استان کرمان،میزبان پویش کشوری «چله انقلاب»

دبير شبکه جوانان رضوی در کرمان از برگزاری سلسله نشست های پویش کشوری«چله انقلاب» در شهرستان های کرمان، زرند و کوهبنان استان کرمان خبر داد.

استان کرمان،میزبان پویش کشوری «چله انقلاب»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسن محمدی پور، گفت: این برنامه ها در قالب سه برنامه جُنگ دانش­ آموزی، نشست تخصصی و نشست عمومی در روزهای سیزدهم و پانزدهم بهمن ماه جاری در سه شهرستان ذکر شده اجرا می شود.

وی افزود: برنامه جُنگ دانش ­آموزی با حضور300 نفر از نوجوانان و جوانان نخبه علمی و فرهنگی 14 تا 18 سال با رویکرد ایجاد حس و نگاه مثبت ارتباط با انقلاب اسلامی و نقش آفرین بودن در ساخت آینده آن، چهار شنبه 13 بهمن ماه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند برگزار می شود.

محمدی پور گفت: نشست تخصصی با حضور 180 نفر از مدیران و فعالان تشکل های فرهنگی استان با رویکرد تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، انسجام، همبستگی و بنیه بصیرتی جبهه خودی انقلاب، جمعه 15 بهمن ماه در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کرمان برگزار می شود.

گفتنی است، پويش كشوری «چله ی انقلاب» به ارائه مجموعه ای از برنامه های فرهنگی ويژه بزرگداشت سي و هشتمين سالگرد انقلاب اسلامي خواهد پرداخت كه با هدف معرفي كامل اهداف و دستاوردهاي آن واقعه عظيم به گروه های سنی نوجوان و جوان در سراسر كشور و به صورت چرخشي در شهرهاي منتخب از تاريخ 30دي ماه تا سالروز پيروزي انقلاب اسلامي برگزار می شود.

همه ی اين فعاليت ها با محوريت شبكه جوانان رضوی، توان مجموعه ها و تشكل های انقلابی و حضور همه اقشار مردم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار