کرمان؛

مسابقه کتابخوانی امام وانقلاب در ریگان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ریگان گفت :مسابقه کتابخوانی باموضوع انقلاب وامام خمینی (ره )در شهرستان ریگان در حال برگزاری است .

مسابقه کتابخوانی امام وانقلاب در ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ولی الله موسی زاده گفت: مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان ریگان در کتابخانه های عمومی این شهرستان بر گزار در حال برگزاری می باشد

وی افزود:علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی شهرستان کتاب ،تا نزدیکی مرزهای عصمت را تهیه نمایند .

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ریگان تصریح کرد :در ایام الله دهه مبارک فجر عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان ریگان رایگان می باشد .

موسی زاده افزود:اجرای این طرح از آغاز دهه فجر تا 22 بهمن ماه ادامه داردو قشرهای مختلف مردم و علاقمندان به استفاده از خدمات کتابخانه ها می توانند نسبت به عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی در این ایام اقدام و به مدت یک سال از خدمات آنها بهره مند شوند.

وی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان با موضوع انقلاب اسلامی گفت: در این نشست تخصصی برخی اساتید و پژوهشگران حوزه انقلاب اسلامی دانشگاه ریگان کتاب هایی را که مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی است ارائه می دهند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ریگان همچنین حضور کتابداران در مدارس و دعوت از مدارس و مهدهای کودک برای بازدید از کتابخانه های عمومی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: برگزاری برنامه قصه گویی نیز یکی دیگر از برنامه های این ایام است که در بخش کودک کتابخانه های عمومی اجرا می شود.

موسی زاده بیان داشت: همچنین در دهه مبارک فجر مسابقات نقاشی، کتاب خوانی و انشاء نویسی برای رده های سنی مختلف در کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.

در کتابخانه های عمومی شهرستان ریگان بیش از 17هزار کتاب نگهداری میشود که بیش از 1800عضو دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار