کرمان؛

نمایش فیلم برای کودکان در کانون های پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از تجهیز سالن کانون پرورش فکری استان برای نمایش فیلم‌های کودکان و نوجوانان از تولیدات کانون و سایر فیلسازان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،روحی افزود :آرزوی ما این است که این مجموعه به عنوان یک سینمای کودک در بین خانواده‌ها جا بیفتد.

وی افزود: مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کرمان با تعامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در محل یخدان مویدی دایر شد و با توجه به اینکه این مرکز در صبح و عصر فعال است، افراد زیادی از این مکان تاریخی بازدید می‌کنند.

روحی با اشاره به اینکه از زمان فعالیت مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یخدان مویدی بیش از 300 گردشگر خارجی از این مکان تاریخی بازدید کرده‌اند، افزود: این امر قطعا یک اتفاق خوب برای میراث فرهنگی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ادامه داد: 30 مرکز از مجموع 45 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان درگیر طرح کانون مدرسه شدند به طوری که هر مرکز دو مدرسه نزدیک کانون را انتخاب کرد و بچه‌ها در کانون حضور پیدا کردند.

روحی ابراز داشت: همکاران ما در قالب طرح کانون مدرسه با ابزار هنری یکی از درس‌های مقطع تحصیلی را به شیوه جدید ارائه می‌کنند و طرح کانون مدرسه با استقبال مواجه شده است و 60 مدرسه در این طرح شرکت کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار