اصفهان؛

قدرت گفتمانی نظام باعث شد روزهای خوبی برای کشور رقم بخورد

شهردار اصفهان گفت: آنچه توانست روزهای خوبی را برای کشور رقم بزند، قدرت گفتمانی نظام در کنار ایدئولوژی اسلام حاکم بر جامعه بود و قدرت استکبارستیزی نظام را در جهان پایدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی‌نژاد عصر دیروزدر مراسم افتتاحیه نمایشگاه موزه عبرت ایران اظهار کرد: پایداری یک حاکمیت را با اقتدار در سه مؤلفه قدرت خدادادی، قدرت اکتسابی و قدرت گفتمانی می‌توان بررسی کرد.

وی با اشاره به قدرت گفتمانی افزود: این مؤلفه بسیار مهم‌تر است که از ابتدای انقلاب با رهبری امام امت این قدرت به جد به دست آمد و باعث شد جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای یک‌ طرف میز و 5 قدرت دیگر دنیا در طرف دیگر قرار بگیرند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه قدرت استکبارستیزی، نظام را در جهان پایدار کرد، یادآور شد: دشمنی غرب و شرق توهم و حرف نبود بلکه واقعیتی بود که هر روز با رنگ و لعابی خود را نشان می‌داد.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: آنچه توانست روزهای خوبی را برای کشور رقم بزند، قدرت گفتمانی نظام در کنار ایدئولوژی اسلام حاکم بر جامعه بود.

وی با اشاره به نقش غیردولتی شهرداری‌ها در تعمیق و پایداری حاکمیت نظام خاطرنشان کرد: توسعه امنیت، افزایش حس تعلق، انسجام و سرمایه اجتماعی که موجب امنیت اجتماعی جامعه می‌شود، می‌تواند جزو ثمرات ایفای نقش شهرداری‌ها باشد.

شهردار اصفهان تأکید کرد: در شهرداری رفتارهای خطی و جناحی نداریم و گفتمان خود را برای دشمنان واقعی گذاشته‌ایم.

جمالی‌نژاد در پایان اذعان کرد: نهادهای غیردولتی از جمله شهرداری‌ها می‌توانند همگرایی مردم را با نظام اسلامی افزایش دهند.

نمایشگاه موزه عبرت ایران که تلاشی برای نشان دادن جنایات و شکنجه‌های رژیم پهلوی است، دیروز هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر با حضور مسؤولان شهری در استانداری اصفهان افتتاح شد که تا یک ماه دیگر از ساعت 8 صبح تا 12 و 16 تا 18 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار