اهواز؛

توسعه امنیت دزفول به دست خیرین

فرماندار ویژه دزفول از اختصاص 25 میلیارد ریال توسط خیرین به منظور تامین نیازهای امنیتی و تجهیزات این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حبیب‌الله آصفی، فرماندار ویژه دزفول اظهار داشت: دزفول یکی از مهم‌ترین شهرهای خوزستان در حوزه تولیدات کشاورزی و صنعتی و گردشگری است که در صورت توجه مناسب به ظرفیت‌های این شهرستان، می‌توان زمینه توسعه عمرانی و اقتصادی دزفول را بیش از گذشته فراهم کرد.

وی افزود: طرح‌های گسترده‌ای در حوزه کارآفرینی دزفول طراحی و با همکاری بخش‌های مختلف به اجرا می‌رسد تا خدمات این حوزه بیش از گذشته در شهرستان توسعه یابد.

آصفی بیان کرد: دزفول در حوزه‌های مختلف دارای محرومیت است و متناسب با نیازهای خدمات مختلف شهری، باید خیرین را به سرمایه گذاری در این زمینه‌ها تشویق و مسیر توسعه شهرستان را شتاب بخشید.

فرماندار ویژه دزفول اذعان داشت: در طول سال‌های اخیر، خیرین سرمایه گذاری‌های خوبی در حوزه آموزش و پرورش و ساخت مدرسه در دزفول انجام داده‌اند، ولی این میزان سرمایه گذاری، کافی نیست، دزفول در حوزه اعتبارات، نیازمند توجه ویژه است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت و تجهیز بخش انتظامی دزفول نیز خیرین خدمات خوبی برای تأمین رضایت شهروندان اجرا کرده‌اند که خدمات این عرصه با حضور آنان  تقویت و شاخص‌های آن تقویت شده است.

حبیب الله آصفی بیان داشت: خیرین بیش از 25 میلیارد ریال برای توسعه خدمات این حوزه در نظر گرفته‌اند که این اعتبار به زودی برای خرید دوربین، احداث پاسگاه و خودرو برای نیروی انتظامی اختصاص خواهد یافت و این تجهیزات در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ما باید بیش از گذشته، زمینه جذب منابع مالی و معنوی خیرین را در شهرستان فراهم کنیم تا ضمن گسترش خدمات مورد نیاز شهروندان، مسیر توسعه و به کار گیری سرمایه‌های بخش خصوصی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.