اردبیل؛

هدف اصلی دولت در سرعین جذب سرمایه‌گذار است

استاندار اردبیل گفت: هدف اصلی دولت در سرعین جذب سرمایه‌گذار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مجید خدابخش در آیین افتتاح مجتمع آبدرمانی کوهستان خاتم و طرح‌های دهه مبارک فجر در سرعین اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف دولت در سرعین جذب سرمایه‌گذار است که خوشبختانه دولت در این زمینه به این هم مهم دست یافته است.

وی گفت: استقلال و آزادی را مدیون خون پاک شهدا و روح پاک امام راحل هستیم و در این زمینه وظیفه داریم دستاوردهای 37 ساله انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف تشریح و تبیین کنیم.

استاندار اردبیل در ارتباط با جذب سرمایه‌گذار دراستان گفت: مدیران دولتی باید فضا را فراهم کنند و بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کند تا شاهد پیشرفت استان در این زمینه باشیم.

خدابخش در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع آن بیان کرد: در سال 92 در استان 20 سرمایه‌گذاری نیمه تمام بود که 15 مورد آن به حوزه گردشگری مربوط بود که با برگزاری جلسات متعدد با سرمایه‌گذاران مشکلات سرمایه‌گذاران را رفع و خوشبختانه سرمایه‌گذاران با آغاز دوباره کار فعال شدند.

وی در مورد احداث میهمانسراهای مختص اداره‌ها یادآور شد: اداره‌های استان سعی نکنند در شهرهای گردشگرپذیر همچون سرعین میهمانسرا احداث کنند چرا که ایجاد میهمان‌سرا خدمت نیست بلکه برای جلب رضایت میهمانان آنان را به هتل‌های مجلل سوق داده و در جهت حمایت از هتل‌داران نقش مهمی ایفا کنند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل عنوان کرد: در دنیا با میزبانی مسابقات ورزشی ظرفیت مدیران را ارزیابی کنند مسابقات ورزشی را محول می‌کنند که ما نیز اردیبهشت ماه سال 96 مسابقات والیبال آسیایی را به میزبانی اردبیل و سرعین قبول کردیم.

خدابخش در ارتباط با تجهیز هتل‌های گردشگری استان گفت: برای اقامت مسافرانبایدهتل‌ها را تجهیز کنیم و با برنامه‌ریزی‌های منطقی کاری کنیم هتل‌ها اگر سالانه 100روز رزرو می‌شوند سالانه 200 روز رزرو شود و این همت در مردم سرعین دیده می‌شود.

وی یادآور شد: دولت با ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه‌گذار تلاش می‌کند و بنیاد توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح نیز با اجرای این سرمایه‌گذاری جهت ایجاد فرصت‌های شغلی و جذب گردشگر فعالیت‌های خوبی را در شهرستان سرعین انجام داده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.