اردبیل؛

حمایت از سرمایه گذاری از اولویت برنامه های شهرستان سرعین است

فرماندار شهرستان سرعین گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری در اولویت برنامه‌های این شهرستان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، عاطف ناصری در آیین افتتاح مجتمع آبدرمانی کوهستان خاتم در سرعین اظهار کرد: طی چند سال گذشته مسیر اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاری اقدامات خوبی انجام شده است و فضای حاکم در استان فضای اقتصادی است و خوشبختانه در ارتباط با حمایت از سرمایه‌گذاری هیچ مانع و مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: در راستای اقداماتی که در دولت‌های گذشته انجام شده است امیدواریم این حرکت‌ها در همین راستا تداوم داشته باشد.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: سرعین از نظر گردشگری پیشرفت خوبی دارد و توجه خوبی برای زیرساخت‌های روستایی طی چندسال گذشته انجام شده است.

ناصری یادآور شد: در سه سال گذشته 5 مرغداری مدرن، هشت هتل چهار آبدرمانی مدرن، پنج کارگاه‌ تولیدی که جمعا بالغ بر 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است

وی به بیمه شدگان تامین اجتماعی طی سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: هزار و 912 بیمه شده تامین اجتماعی در سال 92 به 2هزار و 832 بیمه شده تامین اجتماعی در سال 95 رسید.

فرماندار شهرستان سرعینبه 5 پروژه کلان این شهرستان اشاره کرد و گفت: پروژه گردشگری مجتمع بین راهی مجتمع تفریحی، موج‌های آبی رویال پارک و پارک کودک با هزینه بالغ بر 100 میلیارد تومانهزینه در سال‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ناصری عنوان کرد: با حرکتی که در سرعین ایجاد شده است همه مردم در تشکل‌های مدنی و صنفی ساماندهی شده‌اند که حرکت جمعی مبنا و پایه سرمایه‌گذاری اجتماعی است.

وی یادآور شد: توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که فضای حاکم آرام و باامنیت باشد که به برکت مشارکت‌های نیروی نظامی و انتظامی این توسعه انجام می‌گیرد.

فرماندار شهرستان سرعین عنوان کرد: به سبب فضایی که مردم سرعین امروز ایجاد کرده‌اند افق دید شهرستان سرعین بسیار روشن است.

ناصری به پروژه‌های مجتمع آبدرمانی کوهستان خاتم اشاره کرد و گفت: در این پروژه برای 20 نفر اشتغالزایی انجام شده استکه در فازهای بعد نیز این تعداد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار