کرمانشاه؛

بهره مندی 900بانو از برنامه های فرهنگی

900 بانو و دختر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در قالب اردوهای کوتاه مدت یک و دو روزه به میزبانی مجتمع امام حسن مجتبی(ع) شهرستان صحنه از برنامه های متنوع فرهنگی بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این اردوهادر قالب شش دوره آموزشی به صورت پیوسته به مدت یک ماه برگزار شده است، گفت: دوره های آموزشی و اردویی برگزار شده در مجتمع امام حسن مجتبی (ع) با هدف تنوع بخشی به روش های آموزشی، مشارکت مخاطبان و مددجویان در فعالیت های گروهی و.. برگزار شده است.

جمشیدی یادآور شد: کارگاه های متنوع فرهنگی و تربیتی در  این دوره اردویی با موضوعات اعتقادی، اخلاق اسلامی، سبک زندگی دینی، مهارت های اجتماعی ، آسیب شناسی رسانه ای فضای مجازی، تربیت فرزند سالم و...با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار شده است؛ کمیته امداد برای برگزاری این دوره آموزشی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری کرده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی از رسالت های اصلی این نهاد است، اظهار کرد: برنامه و فعالیت های آموزشی و تربیتی کمیته امداد با هدف ارتقاء سطح فرهنگی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت اجرا می شوند.

جمشیدی با یادآوری اینکه حدود ۲۰ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان طی ۹ ماهه سال جاری در برنامه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی این نهاد شرکت کرده و از آموزش های لازم برخوردار شده اند، تصریح کرد: بانوان، دانش آموزان، دانشجویان، سالمندان، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، مادران سرپرست خانوار و.. جامعه هدف برنامه های فرهنگی و تربیتی این نهاد هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.