مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر:

تفکر انقلاب اسلامی در سراسر جهان رو به گسترش است

مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: تفکر انقلاب اسلامی امروزه در سراسر جهان در حال گسترش و ترویج است.

تفکر انقلاب اسلامی در سراسر جهان رو به گسترش است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عباس دشتی صبح سه‌شنبه در مراسم تجدید پیمان با شهدا در گلزار  شهدای بوشهر اظهار داشت: دهه فجر یادآوری رهایی ملت ایران از زیر یوغ ظلم و ستم و بی عدالتی است.

مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر اضافه کرد: دهه فجر فرصت باز اندیشی پیرامون ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و نگاه به مسیری است که تاکنون آمده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز دشمنان به خیال خام خود درصددند که با اعمال تحریم‌های ظالمانه و ناامن کردن منطقه، به جهان اسلام به ویژه به ملت کفرستیز ایران ضربه بزنند که همیشه ناکام مانده‌اند و شکست خورده‌اند و بر ماست که امروز همچون گذشته گوش به فرمان ولایت باشیم.

دشتی بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی (ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایتمدار حاصل شد.

وی افزود: با وجود تمام دسیسه‌ها، دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رویش‌های دائمی و جاری انقلاب اسلامی در ایران و سایر کشورهای اسلامی همچنان ادامه دارد.

دشتی گفت: بی ‌شک در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی کشورمان اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه تعیین کننده و بی مانند بود.

وی اظهار کرد: با طلوع انقلاب اسلامی نور آن تمام جهان را فرا گرفت و دشمنان در جهان تلاش کرده‌اند این نور را خاموش کنند اما هر چه تلاش می‌کنند به سود ایران تمام می‌شود.

مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، رویدادی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ بزرگ ملت ماست که تاریخ و سرنوشت این ملت را دگرگون کرد چون این انقلاب مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است.

وی ادامه داد: مردم با رهبری های داهیانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و اعتقادی راسخ نیروهای کفر و باطل را  شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.

دشتی بیان کرد: امروز ۳۷ سال از آن طوفان تاریخی می‌گذرد و صد دهه فراز و نشیب اما لبریز از عزت افتخار و سربلندی و لحظه لحظه آن یادآور حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی احیاگر تفکر دینی بود واین اسلام امروز در سراسر جهان در حال گسترش و ترویج است.  امروز بعد از گذشت سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مردم در صحنه هستند و همه ساله در سالگرد پیروزی انقلاب با آرمان های امام  تجدید بیعت می کنند چرا که ویژگی های امام امروز در مقام معظم رهبری هویداست.

دشتی افزود: امروز دشمنان سعی می‌کنند تا جوانان و نسل چهارم انقلاب را از آرمان‌های امام و شهدا جدا کنند اما تلاش‌گران عرصه علم و دانشگاهیان با حضور خودشان بر سر مزار شهدا تجدید پیمان می‌کنند و این سد محکم در مقابل یاوه‌گویی‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است.

در این آیین تعدادی از مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه با نثار گل و ادای احترام به شهدای مدفون در گلزار بهشت صادق (ع) و با حضور بر سر آرامگاه  شهید گمنام واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دلدادگی خود را به آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و با آنان تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.