استان بوشهر:

چهار گلزار شهدا بدون آب / 71 گلزار شهدا بدون برق

مدیرکل بنیاد شهید بوشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: هم اکنون چهار گلزار شهدا در استان فاقد آب و امکانات تامین آب و 71 گلزار شهدا بدون برق است که در تلاش هستیم تا زمینه برق‌رسانی به این گلزارها فراهم شود و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مربوطه شاهد رفع این مشکلات باشیم.

چهار گلزار شهدا بدون آب / 71 گلزار شهدا بدون برق
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری صبح یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی گلزار شهدای بوشهر با بیان اینکه تاکنون تلاش‌های گسترده‌ای به منظور ساماندهی گلزارهای شهدا در استان بوشهر صورت گرفته است، اظهار داشت: راه دسترسی به گلزارهای شهدای استان یکی از برنامه‌ها است که در این راستا بررسی اجرای راه دسترسی به گلزارهای صعب العبور در نقاط مختلف استان مورد تاکید است.

وی اضافه کرد: با اشاره به اینکه سه گلزار شهدا هم در استان بوشهر توسط دهیاری‌ها تحویل گرفته نشده است، افزود: رفع مشکلات گلزارهای شهدا را به صورت جدی در دستور کار داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: هم اکنون چهار گلزار شهدا در استان فاقد آب و امکانات تامین آب و 71 گلزار شهدا بدون برق است که در تلاش هستیم تا زمینه برق‌رسانی به این گلزارها فراهم شود و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مربوطه شاهد رفع این مشکلات باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از تلاش برای ثبت ملی دو گلزار شهدای شنبه و سربست خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای ثبت این دو گلزار در حال انجام است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.