نواختن زنگ انقلاب در بردخون و آغاز برنامه‌های دهه فجر

زنگ انقلاب توسط مادر شهید علی کشاورز در دبیرستان حجاب بردخون نواخته شد و برنامه های دهه مبارک فجر آغاز شد.

نواختن زنگ انقلاب در بردخون و آغاز برنامه‌های دهه فجر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بردخون صبح سه‌شنبه در این آیین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به سلطه ظالمان و جباران تاریخ پایان داد و آغاز حرکتی نو در مسیر نظام اسلامی و دینی بود.

ظهیر محمودی افزود: حضرت امام راحل(ره)با استعانت از خداوند، اتحاد نیروهای انقلابی و انسجام اندیشه های پاک مردم پایه گذار انقلابی جهانی شد که پناهگاه مظلومان و محرومان دنیا بود و هدفش نیل به مبانی و اهداف اسلام قرار گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اضافه کرد: شهدای بزرگوار از جان خود گذشتند و با ایثار و فداکاری نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و با پیروی از فرامین امام راحل(ره)فریاد فروخفته را بر ضد دستگاه ظلم و جور سر دادند و انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ پیروز شد.

وی با اشاره به ورود پیروزمندانه امام خمینی در ۱۲ بهمن، گفت: امام راحل با همراهی مجاهدانی قطار انقلاب را به مقصد رساند اما متاسف هستیم که امسال دهه فجر را بدون آیت‌الله هاشمی آغاز می‌کنیم و در غم جان‌باختگان آتش‌نشانان فداکار به سر می‌بریم.

محمودی به روح امام راحل و شهدای عزیز درود فرستاد و برای همه مسئولان و خادمان ملت به‌ویژه رهبر فرزانه انقلاب و دولت خدمت‌گزار آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

در این آئین پس از اجرای چند برنامه متنوع، زنگ انقلاب توسط مادر شهید علی کشاورز در دبیرستان حجاب بردخون نواخته شد و برنامه های دهه مبارک فجر آغاز شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.