کرمانشاه؛

کشف پیکر مطهر یک شهيد دوران دفاع مقدس در منطقه نفت شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشيرين از کشف پیکر مطهر یک شهيد دوران دفاع مقدس در منطقه نفت شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان قصرشيرين از کشف پیکر مطهر یک شهيد دوران دفاع مقدس در منطقه نفت شهر خبر داد و گفت: پیکر این شهید برای شناسایی به عوامل سپاه پاسداران تقدیم شده است.

سرهنگ عنايت فلاحی گفت: در پی تماس تلفنی یکی از عشاير مستقر در منطقه نفت شهر با مركز فوريت‌های پليسی 110 مبنی بر مشاهده چندين تكه لباس نظامی و چند قطعه استخوان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از حضور در محل و تأیید خبر، ضمن دعوت از يگان تفحص سپاه پاسداران و گروه مين زدایی سومار، نسبت به جمع آوری استخوان‌های این شهید والامقام و وسایل همراه وی از جمله مقداری فشنگ اسلحه ژ3 و یک جعبه حاوی فیلترهای شیمیایی، میکروبی، رادیو اکتیو كه در داخل خاك مدفون شده بود، اقدام کردند.

اين مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد كه پيكر كشف شده، مربوط به شهدای جنگ تحميلی است که به رغم تلاش‌های ماموران و گسترش دامنه تفتیش و تفحص هيچگونه مدركی اعم از پلاک يا نوشته‌ای در جهت شناسایی و مشخصات سجلی شهيد كشف نشد.

فلاحی خاطرنشان کرد: پس از گذشت چند دهه از جنگ تحمیلی، استان مرزی کرمانشاه هنوز هم معطر به عطر شهدا است و صدای انفجار مین‌های به جا مانده از هشت سال دفاع تن به تن، یاد و خاطره رشادت‌های غیورمردان کشور را تداعی می کند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.