کرمانشاه؛

تلاش برای ایجاد جامعه‌ای سالم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: جایگاه و سهم آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ منوچهر امان اللهی افزود: نیروی انتظامی نیز از یک دهه قبل، اقدامات و ماموریت‌های خود را به سمت پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم سوق داده و آثار و نتایج مطلوبی را بدست آورده است.

مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: متاسفانه در فرهنگ عمومی استان، نواقص و کاستی‌ها بیشتر از اقدامات اثرگذارِ صورت گرفته، خودنمایی می‌کند، اما خوشبختانه زحمات و تلاش‌های انجام شده برای اهل خرد، روشن است.

امان اللهی گفت: نسبت دادن قصور و کوتاهی در یک بخش جزئی به کل جامعه هدف، درست نیست و نباید به خاطر اشتباه یک معلم و یا پلیس، تمام عملکرد این دو حوزه زیر سوال برود و مورد انتقاد غیرمنصفانه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌ها و مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر استان است، تصریح کرد: تنظیم و مدیریت روابط میان دستگاه‌های مختلف هنر بسیار بزرگی است که نبود نسخه واحد در این بخش، به معضلی جدی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به دنبال این نیست که دستگاه‌های مقصر در وقوع جرم را معرفی کند، اما سازمان‌های مرتبط نیز می‌بایست بر اساس واقعیات موجود به مردم آگاهی دهند تا در مواردی که مربوط به پلیس نیست، مردم برقراری وضعیت مطلوب را از نیروی انتظامی انتظار نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: معتقد هستیم که هر چه در بخش آموزش تلاش و سرمایه‌گذاری کنیم در تنظیم امور و ماموریت‌ها و در نهایت ایجاد جامعه‌ای سالم، موفقیت‌های بیشتری کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، تلاش ، ایجاد ، جامعه ، سالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.