کرمانشاه؛

وضعیت تردد در تمامی محورهای استان عادی است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت:با قطع بارش‌ها هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان عادی و روان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها در سه محور استان بارش‌هایی از شب گذشته تا صبح امروز گزارش شده است، گفت: با قطع بارش‌ها هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان عادی و روان است.

سرهنگ فضل‌الله شیری گفت: با اشاره به بارش‌های شب گذشته در گردنه قلاجه، سرمیل و محور پلنگانه، گفت: خوشبختانه با حضور نیروهای بموقع راهداری و نمک پاشی، این محورها بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا امروز صبح در این سه محور ادامه داشت، تصریح کرد: شب گذشته تردد در این سه محور نیازمند استفاده از زنجیر چرخ بود که هم اکنون با قطع بارش‌ها امکان تردد عادی در این محورها میسر شده است.

شیری با بیان اینکه هم اکنون بارشی در سطح استان در حال حاضر گزارش نشده است، گفت: تنها در برخی محورها از جمله محورهای منطقه اورامانات و نقاط کوهستانی و بادگیر دیگر مانند گردنه حسن آباد احتمال پوشاندن بخشی از جاده با برف‌های حاشیه راه در پی وزش باد وجود دارد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون استفاده از زنجیرچرخ جهت تردد در محورهای استان الزامی نیست، گفت: درخواست ما از رانندگان این است که پیش از سفر حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در صورت نیاز بلافاصله از آن استفاده کنند.

شیری با اشاره به شروع طرح زمستانی پلیس راه از 15 آذرماه، گفت: این طرح تا 15 اسفندماه ادامه دارد و در طول اجرای آن رانندگان باید تمام تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از رانندگان خواست تا در این شرایط آب و هوایی حتی المقدور سفر نکنند و یا در صورت اجبار پیش از سفر حتما از سالم بودن تجهیزات گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و مقداری خوراکی، پتو و مهم‌تر از همه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار