کرمانشاه؛

دهه فجر یکی از مناسبت های مهم ملی و مذهبی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بر برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر برنامه های دهه فجر در ستاد استانداری و فرمانداری ها استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی، افزود: باید تلاش شود که امسال برنامه های متنوعی برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری و فرمانداری ها برگزار و همچنین نسبت به ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت اقدامات جمهوری اسلامی طی سخنرانی های مختلفی اقدام شود.


وی بیان داشت: دهه فجر یکی از مناسبت های مهم ملی و مذهبی است لذا باید با برنامه ریزی دقیق نسبت به برگزاری برنامه های متنوع در این دهه اهتمام لازم صورت گیرد.

وی همچنین بر برگزاری مناسب دیگر برنامه ها برای مناسبت های مختلف اعم از ایام میلاد و شهادت ائمه اطهار(ع) در ستاد استانداری و فرمانداری ها تاکید کرد وگفت: اداری و مالی استانداری از چنین برنامه هایی استقبال خواهد کرد و در مجموع باید به انجام برنامه های متنوع فرهنگی در ستاد استانداری و همچنین فرمانداری ها و بخشداری ها توجه ویژه شود.

 رحیمی گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین بحث ها است که در این شورا باید با جدیت به آن توجه شود و کارمندان و کلیه پرسنل همواره خود را خدمتگزار مردم بدانند و تلاش کنند که کار مردم را به بهترین نحو و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

رحیمی در ادامه با اشاره فرهنگ کار در استان و اینکه ارتقای فرهنگ کار در اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری تاثیرگذار است از دبیر این شورا خواست که برای توجه به فرهنگ کار راهکارها و برنامه های مختلفی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.