کرمانشاه؛

برگزاری مسابقه های قهرمانی دانش آموزان سراسر استان

مسابقه های قهرمانی دانش آموزان سراسر استان به میزبانی نواحی سه گانه، قصرشیرین و صحنه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت استان کرمانشاه گفت: مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر استان به میزبانی نواحی سه گانه، قصرشیرین و صحنه برگزار می شود.

سلمان محمدی گفت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان در رشته های فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، بدومینتون، شطرنج و دو صحرانوردی به رقابت می پردازند.

وی افزود: محل برگزاری رقابت ها سالن های شهدا، وحدت، ولایت، تقوا و بعثت (نواحی سه گانه و اداره کل) و همچنین سالن امام سجاد هیات هندبال بوده و علاوه بر آن رشته بسکتبال در سالن فرهنگیان صحنه و دو صحرانوردی در شهرستان قصرشیرین برگزار خواهد شد.

محمدی خاطر نشان کرد: این رقابت ها از 21 بهمن در رشته دوصحرانوردی آغاز شده و تا تاریخ هیجدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار رقابت ها به صورت مدرسه قهرمان برگزار می شود تاکید کرد: خوشبختانه استقبال مدارس از طرح مدرسه قهرمانی خوب بوده و مدیران دیدگاه مثبتی نسبت به حضور در رقابت های ورزشی دارند و پیش بینی می شود در سال های آینده شرایط باز هم بهتر شود.

محمدی ادامه داد: در رقابت های قهرمانی مدارس پسرانه استان کرمانشاه 2564 ورزشکار در غالب 92 تیم در دوره ابتدایی، 76 تیم در دوره متوسطه اول و 75 تیم در دوره متوسطه دوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار