کرمانشاه؛

تکمیل و افتتاح دو پروژه بزرگ ورزشی

وزیر ورزش و جوانان از تکمیل و افتتاح سرسرای 6 هزار نفری و استخر قهرمانی کرمانشاه تا پایان سال 96 خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وزیر ورزش و جوانان از تکمیل و افتتاح سرسرای 6 هزار نفری و استخر قهرمانی کرمانشاه به عنوان دو پروژه بزرگ ورزشی این شهر تا پایان سال 96 خبر داد.

مسعود سلطانی فراظهار کرد: استخر قهرمانی و سرسرای سرپوشیده 6 هزار نفری ولایت که عملیات اجرایی آن ها از سال ها قبل آغاز شده به دلیل محدودیت های مالی هنوز به بهره برداری نرسیده اند.
سلطانی فر ادامه داد: خوشبختانه هم سالن 6 هزار نفری و هم استخر قهرمانی در سال جاری روند اجرایی آن ها سرعت گرفته و مصمم هستیم با کمک مسوولان استان کرمانشاه و در راس آن ها استاندار تا پایان سال آینده هر دو پروژه به بهره برداری برسند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون از منابع مختلف نظیر سفر رهبری و اعتبارات ملی، اعتبار به این دو پروژه تزریق می کنیم و هر قدر در توانمان باشد از محل وزارت خانه نیز به آن ها کمک خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه سالن 6 هزار نفری زودتر از این ها باید در کرمانشاه ساخته می شد، خاطرنشان کرد: حق مردم و جوانان این استان است که از یک سالن مجهز و استاندارد آنگونه که در شان آن ها باشد، برخوردار باشند.
سلطانی فر افزود: استخر قهرمانی نیز که تاکنون کمتر از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، پروژه ای با اهمیت است که هم برای مسابقات شنا و هم شیرجه می تواند در مسابقات کشوری از آن استفاده کرد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه راه اندازی این دو پروژه عظیم ورزشی باعث رونق دهکده المپیک کرمانشاه می شود، گفت: با این کار بخش خصوصی نیز رغبت به سرمایه گذاری در این دهکده می کند و می تواند مجموعه ای شکیل تر برای ورزش استان ایجاد شود.
وی در پایان، کرمانشاه را یکی از استان های بااستعداد بالا در بخش ورزش معرفی و اظهار کرد: این استان قابلیت دارد تا با توجه به پتانسیل های بالای و زیرساحت های مناسب ورزشی میزبانی رویدادهای بین المللی را برعهده بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان در ابتدای ورود خود به کرمانشاه ضمن حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، از مجموعه سراب قنبر کرمانشاه نیز بازدید کرد و در سپس در جمع سازمان های مردم نهاد (سمن ها) حضور پیدا کرد.
در این سفر سید قاسم جاسمی رئیس مجمع نمایندگان استان به همراه دکتر احمد صفری نماینده استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تکمیل ، پروژه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار