اصفهان؛

لزوم تشکیل پرونده‌های مصرف انرژی توسط واحدهای صنعتی

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تمام واحدهای صنعتی باید پرونده‌هایی را در زمینه مصرف انرژی و برنامه بهبود مستمر در جهت حفظ محیط زیست داشته باشند و آن‌ها را اجرایی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا برکتین  امروز در جلسه بررسی الزامات مصرف آب و انرژی در صنایع استان اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر جامعه با واقعیت‌هایی روبه‌روست و برای اینکه بخواهیم کمتر آسیب ببینیم باید خودمان را با آن واقعیت‌ها همسو کنیم.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف آب، برق، گاز و محیط زیست در درجه اول در زمینه اطلاع‌رسانی وظایفی را بر عهده دارند که باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه تمام واحدهای صنعتی باید پرونده‌هایی را در زمینه مصرف انرژی و برنامه بهبود مستمر در جهت حفظ محیط زیست تشکیل دهند، ادامه داد: شیب برنامه‌های مستمر برای واحدهای مختلف صنعتی باید متناسب برنامه‌ریزی شوند تا در نهایت آن‌ها اجرایی شوند.

وی تصریح کرد: عامل اصلی تغییر وضعیت کنونی صنعت خودمان هستیم و باید از خودمان شروع کنیم در این صورت همه مشکلات و مسائل کنونی حل خواهد شد.

برکتین در پایان با بیان اینکه واحدهای بزرگ برنامه مستمر خود را در زمینه انرژی ارائه دهند و در اجرای این طرح‌ها اقداماتی را انجام دهند، ابراز کرد: ذوب‌آهن یکی از شرکت‌هایی است که برنامه‌ای را در رابطه با بهینه مصرف انرژی ارائه داده است اما همه ما باید به این شرکت بزرگ کمک کنیم تا بتواند این طرح را اجرا کند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.