ایلام؛

تفویض اختیار به فرمانداران شهرستان های گرمسیری برای کاهش ساعت کار

مدیر کل بحران استانداری ایلام گفت: فرمانداران شهرستان های گرمسیری استان می توانند در صورت افزایش دما در ساعت کاری اداره ها تغییر ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام، احمد کرمی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد بحران ایلام، فرمانداران مناطق گرمسیری استان در صورتیکه پیش بینی های هواشناسی حکایت از افزایش دما در این مناطق به بالاتر از ۴۹ درجه سانتیگراد باشد، می توانند ساعت پایان کار را به تعجیل برگزار کنند.

وی افزود: هم اکنون ساعت آغاز بکار اداره ها در شهرستان های گرمسیری مهران و دهلران ۶:۳۰ صبح بوده و تا ساعت ۱۴:۳۰ ادامه می یابد.

مدیر کل بحران استانداری ایلام یادآور شد: فرمانداران شهرستان های گرمسیری در صورتیکه بنا بر اعلام هواشناسی دمای هوا به بالاتر از ۴۹ درجه سانتیگراد برسد، می توانند ساعت پایان کار را زودتر و از ساعت یک بعد از ظهر اعلام کنند.

کرمی تاکید کرد: هدف از اجرای این کار صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ناشی از گرمای بیش از حد هوا برای کارکنان و مراجعه کنندگان است.

گفتنی است طی یک ماه گذشته گرمای هوا در شهرستان های جنوبی استان ایلام در برخی روزها در مقایسه با سال های گذشته بطور قابل ملاحظه ای افزایش یافت و در دهلران به ۵۳ درجه سانتیگراد نیز رسید که منجر بر کاهش ساعت کار و تعطیلی فعالیت اداره ها در این مناطق شد.

برهمین اساس امروز سه شنبه فرمانداران دهلران و مهران پایان فعالیت ادارات را تاساعت۱۳ اعلام کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.