مشاور اوباما: دوره‌های استبدادی همچون دوره ترامپ پیشتر هم وجود داشته است

مشاور باراک اوباما نسبت به روزهای پیش روی آمریکا پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ ابراز تاسف کرد.

مشاور اوباما: دوره‌های استبدادی همچون دوره ترامپ پیشتر هم وجود داشته است
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی واشنگتن اگزمینر، مشاور باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا ضمن ابراز تأسف از روزهای پیش روی آمریکا پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید این کشور گفت، دوره‌هایی با سرانی مرتجع پیشتر هم در تاریخ آمریکا وجود داشته است. 

پایگاه اینترنتی واشنگتن اگزمینر نوشت: دیوید اکسلراد نسبت به رسانه های اجتماعی که پر از اخبار مربوط به روزهای ناراحت کننده پس از اقدام ترامپ به امضای احکام اجرایی در خصوص ممانعت از ورود پناهجویان از هفت کشور مسلمان به آمریکا است، ابراز تأسف کرد.

این پایگاه اینترنتی افزود، در حالی که ترامپ هفته خوبی را در آغازین روزهای به قدرت رسیدنش تجربه می کند، برای بسیاری دیگر مظهر هول و تکان و ناامیدی است.

مشاور پیشین اوباما با کنایه به شعار ترامپ که ادعا کرده بود، بار دیگر آمریکا را با شکوه کنیم، یادآور شد پدرش در سن کم به علت آزار و اذیت از اروپای شرقی گریخته و به آمریکا مهاجرت کرده بود.

وی افزود، آمریکا در گذشته از پناهجویان نیازمند کمک، استقبال کرده بود و این بخشی از آن چیزی است که آمریکا را بزرگ کرده است. 

اکسلراد متذکر شد: شرم آور است که آمریکا همچون دوره های پیش از این، وارد دوره ای ارتجاعی شده است، اما ما بر آن غلبه می کنیم.

وی در ادامه ضمن انتقاد از احکام اجرایی ترامپ در خصوص ممانعت از ورود پناهجویان کشورهای مسلمان به آمریکا گفت:‌ این کار وی (ترامپ) آمریکا را مکانی امن تر نمی سازد. این کار وی آمریکا را کوچک تر و آسیب پذیر تر می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار