آبادان ؛

تلاش شهرداری شادگان برای آذین بندی سطح شهر

شهردار شادگان از تلاش اين شهرداری برای آذین بندی سطح شهر به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسن مزبانى پور درجلسه کمیته فضا سازی و تزئینات شهرى دهه فجر اين شهرستان گفت: این نهاد با تدبیر و وي‍‍ژه و بهره گیری از تجربه های گذشته، به موقع به استقبال این دهه نورانی خواهد رفت.

وى افزود: نصب بیرق و پرچم جمهوری اسلامی، زیبا سازی و نظافت شهر، چراغانی میدان ها و معابر اصلی، نورافشانی ، نصب بنر ، برگزاری مسابقات  فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، خرید و نصب ریسه جهت چراغانی معابرورودى هاى شهر، افتتاح پرو‍‍ژه هاى عمرانى وتفريحى و همچنین همکاری صمیمانه با سایر دستگاه های اجرایی شهرستان از مهمترین اقدامات شهرداری در خصوص گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر در این شهرستان است.

شهردار شادگان یاد آو رشد: حضور اين شهرداری در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره)،به صدا در آوردن زنگ انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره فجر آفرینان از دیگر برنامه های شهرداری شادگان در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی بود.

وى گفت: انشاءالله بتوانیم با همکاری مردم و دیگر نهاد ها، مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در سال جاری هرچه با شکوه تر از سال های گذشته  درسطح شهر شادگان برگزار نمائیم.

مزبانى پور در پايان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: این ایام و پیروزی انقلاب اسلامی یکی ازماندگار ترین یادگارهای امام راحل است که باید با شکوه خاص گرامی داشته شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.