آبادان ؛

احداث همزمان ۱۰ آموزشگاه با ۴۵ کلاس درسی در شادگان

معاون فرماندار شادگان از احداث همزمان ۱۰ باب آموزشگاه با ۴۵ کلاس درسی در شادگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت اله آلبوغبیش گفت: دو باب از این آموزشگاه ها در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود و مابقی تا پایان سال و حداکثر برای سال تحصیلی  جدید آماده بهره برداری خواهند شد.

 وی افزود: دو باب از این آموزشگاه ها با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و ۵۰ درصد در شهر شادگان، دو باب با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در روستاهای گیداری و چومه سیدعلوان و ۶ باب با پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۵۵ درصد در روستاهای  نهرجراح، بریجع، یوبه سعدی، آلبوجنام، توپچی و آلبوصوف واقع شده  و دردست احداث هستند.

آلبوغبیش گفت: علاوه براین، در سال جاری دو باب آموزشگاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته، ۲۰ باب آموزشگاه تجهیز و تعمیرات  اساسی شدند، ۲۵ آموزشگاه در حال تجهیز، تعمیر و بازسازی اساسی هستند و ۲۰ آموزشگاه در  آینده نزدیک  بازسازی  خواهند شد.

وی یادآور شد: به رغم  کمبود اعتبارات در سال جاری، اعتبار احداث، بازسازی، تعمیر و تجهیز  مدارس از محل منابع تملک دارائی های سرمایه ای استانی، ملی و مشارکت خیران مدرسه ساز، تامین و ابلاغ شده است.

معاون فرماندار شادگان افزود: با تکمیل  مدارس در حال احداث، در آینده نزدیک  شاهد رشد کیفی آموزش و افزایش ورودی دانش آموزان شادگانی به دانشگاه های دولتی در رشته های مختلف به ویژه مهندسی و پزشکی باشیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.