آبادان؛

افتتاح شعب‌ کانون فرهنگی اجتماعی فرمانداری ماهشهر در دهه فجر

شعب‌ کانون فرهنگی اجتماعی فرمانداری ماهشهر در دهه فجرافتتاح می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛صادقی رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان ماهشهر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر شعبه‌های کانون فرهنگی اجتماعی فرمانداری ماهشهر در سطح شهرستان افتتاح می‌شود.

سوسن صادقی  افزود: شعبه‌های این کانون با هدف توسعه فعالیت‌های بانوان در سطح شهرستان و به منظور ارتقای سطح آگاهی بانوان به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین و توانمندسازی آنها افتتاح می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌های آتی این کمیسیون اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر شعبه‌های این کانون در شهرک‌های طالقانی و قدس افتتاح خواهد شد و در آینده نیز دیگر شعبه‌های کانون مذکور در سایر نقاط شهرستان نیز افتتاح خواهد شد.

رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان ماهشهر اضافه کرد: کمیسیون بانوان فرمانداری شهرستان ماهشهر در ایام دهه مبارک فجر نیز برنامه‌های فرهنگی متنوعی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برای بانوان اقشار مختلف شهرستان در نظر گرفته است.

صادقی در ادامه به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده این کمیسیون برای ایام‌الله دهه فجر پرداخت و گفت: از تازه‌ترین برنامه‌های کمیسیون بانوان در ایام دهه فجر می‌توان به برپایی نمایشگاه دستاورد‌های زنان در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور تأمین بازار محصولات آنها اشاره کرد.

مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان ماهشهر افزود: برگزاری کارگاه اقتصاد خانواده، کارگاه مهارت‌های زندگی در روستاها، تقدیر از زنان سرپرست خانوار، برگزاری جشنواره غذای روستایی و تقدیر از نخبگان از جمله برنامه‌های مورد نظر در ایام‌الله دهه فجر برای بانوان شهرستان ماهشهر است.

صادقی گفت: دیدار با ائمه جمعه، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای روستاها و نشست بانوان با فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از دیگر برنامه‌های کمیسیون بانوان در دهه مبارکه فجر است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.