آبادان؛

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی هنری ویژه دهه فجر در ماهشهر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهشهر از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری ویژه دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛پریسا مصطفایی گفت: در ایام‌الله دهه فجر به منظور ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، این اداره برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان در نظر گرفته است.

وی افزود: اغلب برنامه‌ها با همکاری شرکت عملیات غیرصنعتی، به منظور حمایت از هنرمندان شهرستان و معرفی آثارشان و همچنین ترویج و حفظ فرهنگ بومی تدارک دیده شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهشهر در ادامه به تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری ویژه ایام‌الله فجر پرداخت و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 2 هزار عنوان در محل فرهنگسرای فردوسی (16 بهمن ماه)، برپایی نمایشگاه انقلاب در محل اداره به مدت 10 روز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه مبارک فجر است.

مصطفایی اضافه کرد: برگزاری گردهمایی هنرمندان شهرستان و اجرای برنامه‌های هنری عکاسی، نقاشی، خوشنویسی، تئاتر و شعر و ادب در قالب جنگ به مدت دو شب و برگزاری مسابقه عکاسی و ساخت کلیپ ویدیویی با موضوع معرفی پارک ارم از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه مبارک فجر است.

این مسؤول در پایان از اجرای سه نمایش طنز و آموزشی خبر داد و گفت: به همت هنرمندان بومی نمایش طنز «نه دست به توپم نزن» به کارگردانی مهند علم‌دار، نمایش روانشناسی و آموزش زبان فصیح عربی ویژه کودکان و نوجوانان «دنیا باچر امس» به کارگردانی عبدالعظیم عساکره و نمایش طنز دیگر «مبارک و غول چراغ جادو» از موسی رضازاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.