آبادان ؛

مدیریت پسماندهای شهری در بهبهان

وضعیت بهداشت عمومی بهبهان مطلوب نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛محبوب معاون فرماندار شهرستان بهبهان گفت: وضعیت بهداشت عمومی بهبهان نامطلوب و در خور شان این شهرستان نیست و مسؤولان باید همت بیشتری کنند.

جابر محبوب  با مقایسه وضعیت فعلی با گذشته افزود: وضعیت بهداشت عمومی به‌ویژه در امر جمع‌آوری و دفع زباله نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر نیز شده است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای رهایی یافتن از این وضعیت و سامان‌بخشی بهداشت عمومی اجرای مدیریت پسماند بوده و خواستار تلاش مسئولان برای اجرای آن هستیم.

معاون فرماندار شهرستان بهبهان با اشاره به نزدیک شدن دهه فجر و تعطیلات نوروزی از شهرداری خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی مبلمان شهری و بهبود وضعیت بهداشت عمومی جهت آمادگی شهرستان برای برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب و پذیرایی از مسافران نوروزی اقدام کند.

محبوب با اشاره به بی مهری‌های مسؤولان و بی‌توجهی آنان نسبت به رفع معضلات بهداشتی و مواردی که بهداشت عمومی را به مخاطره انداخته است افزود: این معضلات مثل آب باریکه‌ای بودند که در اثر بی‌توجهی به سیلاب تبدیل شده و امروز حل آنها بسیار مشکل شده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.