رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب؛

بازرسی900 مورد در شهرستان تکاب

در ماه گذشته 935 مورد نظارت و بازرسی در شهرستان تکاب انجام شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به عملکرد دی ماه این اداره و با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تعداد 935 مورد بازرسی صورت گرفته و پرونده‌های متشکله 24 فقره و تعداد تخلفات کشف شده 27 مورد بوده است گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 31میلیون و 109 هزار ریال برآورد شده است.

توحید شریفی با بیان آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در دی ماه امسال تعداد بازرسی‌های انجام شده 235 واحد بوده و پرونده متشکله دو فقره و ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 527 هزار ریال برآورد شده است.

شریفی تصریح کرد: در شهرستان تکاب نیز همانند سایر شهرستان‌ها، مشکلات واحدهای صنعتی فعال،نیمه فعال، راکد و طرح‌های در دست اجرا در این ماه پیگیری شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با اشاره به فعالیت‌های بخش صنفی این اداره اظهار داشت: در این باره در بخش امور فرش علاوه بر صدور سه فقره کارت قالیبافی، 111 فقره نیز تمدید شد.

شریفی با بیان اهم اقدامات حوزه نظارت و بازرسی در مهر ماه امسال در زمینه کالای قاچاق و دخانیات این شهرستان گفت: در این زمینه 30 مورد بازرسی صورت گرفته و یک فقره گزارش دایره قاچاق سیگار منجر به تشکیل پرونده به ارزش ریالی 20 میلیون و 552 هزار ریال شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.