ازابتدای سال جاری انجام شده است؛

پلمپ 92 مرکز عرضه فرآورده خام دامی در ارومیه

از ابتدای سال جاری تا کنون 92 مرکز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده خام دامی در ارومیه پلمپ شده است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رییس شبکه دامپزشکی ارومیه با بیان این مطلب به تشریح عملکرد نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده های خام دامی در شهرستان ارومیه پرداخت و اعلام کرد : در سال جاری قریب به 18 هزار و صد مرکز تولید توزیع و عرضه فرآورده خام دامی مورد بازدید قرار گرفته است. وی افزود ، در این مدت بیش از 16 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی از سطح شهر ضبط و جمع آوری گردیده است.

سید امید خلیل زاده در ادامه تصریح کرد: 92 مرکز عرضه به دلیل تخلفات بهداشتی با همکاری نیروی انتظامی پلمپ گردیده و بیش از 90 نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شده است.

رییس شبکه دامپزشکی ارومیه با بیان این که اکیپ های نظارتی این شبکه بصورت صبح و عصر و شب به فعالیت مشغول هستند ،افزود: مراکز عرضه فرآورده های خام دامی مانند قصابی ها و مرغ فروشیها و همچنین کلیه رستورانها و غذاخوریها بصورت مداوم تحت بازرسیهای بهداشتی قرار گرفته و سلامت محصولات خام دامی موجود در انها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

خلیل زاده با اشاره به فعالیت اکیپ مشترک شبکه دامپزشکی و نیروی انتظامی برای برخورد با کشتار دام در کنار جاده ها بیان کرد: اینگونه موارد توسط اکیپ مشترک ضبط و به مراجع مربوط ارسال می شود.

وی از شهروندان درخواست کرد تا از خرید گوشت از کنار جاده ها خودداری نموده و همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی در مراکز عرضه فراورده های خام دامی ، با شماره تلفن 1512 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.