در بوشهر برگزار شد:

همایش قصه‌نویسی و تصویرسازی با موضوع سرطان

همایش قصه‌نویسی و تصویرسازی با موضوع سرطان، عوامل زمینه‌ساز و راه‌های درمان این بیماری در مجتمع ۹ دی بوشهر برگزار شد.

همایش قصه‌نویسی و تصویرسازی با موضوع سرطان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همایش قصه‌نویسی و تصویرسازی با موضوع سرطان، عوامل زمینه‌ساز و راه‌های درمان این بیماری صبح شنبه در مجتمع ۹ دی بوشهر برگزار شد.

سازمان ملی یونسکو فراخوان قصه‌نویسی و تصویرسازی با موضوع سرطان را همراهی و از حامیان معنوی این رویداد علمی- فرهنگی بوده است.

دکتر محمدرضا روان‌بد و دکتر ابراهیم عصفوری از داوران این همایش در بخش بهداشتی بودند. در بخش قصه‌نویسی نیز جان‌احمدیان، برازجانی و بردستانی که از مؤلفان و برگزیدگان قصه‌نویسی استان بوشهر هستند آثار را مورد ارزیابی قرار دادند.

گفتنی است نفرات اول تا سوم در بخش قصه‌نویسی معرفی شدند و از آنان تجلیل شد. همچنین نفر برتر در بخش تصویر سازی نیز معرفی شد.

نشان ویژه همایش نیز به داوران، سخنرانان و مسئولین که حمایت کرده بودند اهدا شد.

سخنرانان این همایش دکتر ابراهیم عصفوری فوق تخصص خون و آنکولوژی، دکتر عباس عاشوری نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس انجمن دوستداران حافظ، دکتر وحدت کیانی روانشناس بیمارستان شهدای خلیج فارس و دکتر سعید نجف‌پور بوشهری متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودند.

این همایش با حضور مسئولین استانی، مدیر کل امور اجتماعی استاندار بوشهر، فرماندار بوشهر، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر، رییس شورای شهر بوشهر، مسئول مددکاری بیمارستان خلیج فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.