اردبیل؛

مجمع اندیشه‌ورز آینده‌سازان دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد

سومین دوره مجمع استانی اندیشه‌ورز آینده‌سازان دانش‌آموزان بسیجی با حضور اعضای منتخب مجمع بسیج دانش‌آموزی از سراسر استان اردبیل در مجتمع فرهنگی کانون عصمت اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: دوره مجمع اندیشه‌ورز آیندسازان بسیج دانش‌آموزی با حضور 120 نفر از دانش‌آموزان منتخب شهرستان‌های استان در چهار کار گروه فرهنگی، بصیرتی، تربیتی و فضای مجازی انجام شد که دانش‌آموزان در این کارگروه‌ها مسائل مختلف مشکلات و انحرافات جامعه را مطرح کرده و در نهایت آن را به تصویب رسانند.

نقی پور گفت: هدف از برگزاری مجمع اندیشه ورز آینده سازان اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سرعت بخشیدن به روند تربیت نیروهای آینده ساز نظام و پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمان بسیج دانش آموزی است.

وی افزود: در این مراس نمایندگان و هیئت رئیسه مجمع جهت شرکت در کنگره ملی همفکری که قرار است در 25 بهمن ماه در تهران برگزار شوند انتخاب شدند.

دانش‌آموزان عضو این مجمع مسائل مختلفی را در زمینه‌های بصیرتی، عفاف و حجاب، فرهنگی دختران، تربیتی، نماز و ترویج آن در بین دانش‌آموزان و چگونگی مدیریت فضای مجازی به صورت گروهی بحث و گفت‌وگو کرده و پس ازبررسی نهایی آن توسط روسای مجمع موضوعات ارائه شده به تصویب رسیدند.

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی و جمعی از فعالان مجمع اندیشه‌ورز آینده‌سازان بسیج دانش‌آموزی از دیگر بخش‌های این دوره دانش‌آموزی بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار