اردبیل؛

اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار کارهای عمرانی

شهردار اردبیل گفت: امسال نیز همچون سال گذشته در کنار کارهای عمرانی و خدماتی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره هفت سین اظهار کرد: به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت امام علی (ع) آیین اختتامیه دومین جشنواره سفره هفت سین در مجتمع توریستی تفریحی شورابیل اردبیل برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مراسم آیین‌ها و مراسم‌های فرهنگی مربوط به تاریخ کهن شهر اردبیل بازسازی شده است که قرار بر این بود آیین اختتامیه این روز 13 فروردین برگزار شود اما به دلیل شرایط نامساعد جوی این مراسم به روز ولادت باسعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) موکول شد.

شهردار اردبیل گفت: خوشبختانه این مراسم نیز همچون برنامه‌های گذشته شهرداری اردبیل با استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها و همشهریان اردبیلی برگزار شد.

لطف اللهیان ادامه داد: شهرداری اردبیل امسال نیز طبق روال سال گذشته در کنار کارهای عمرانی و خدماتی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شده است.

وی عنوان کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی جزو برنامه‌های در اولویت قرارداده شده شهرداری اردبیل است که این برنامه‌ها به بهانه مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف در این کلانشهر برگزار می‌شود.

شهردار اردبیل افزود: حضور پر شور مردم اردبیل در این جشنواره وظیفه مسؤولان را در برنامه‌ریزی و برپایی چنین مراسم‌ها و برنامه‌های شاد و مفرح سنگین‌تر می‌کند.

در ادامه این مراسم نصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل گفت: شهرداری اردبیل با برگزاری چنین مراسمی گام موثری در افزایش و پیشرفت نشاط اجتماعی در جامعه برداشت که با استقبال مردم روبرو شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام شهرداری اردبیل در افزایش نشاط اجتماعی جای تحسین دارد افزود: باید تمام برنامه های فرهنگی که نشاط اجتماعی را فراهم می کند مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه کلیه مسئولان و ارگانها باید در ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.