کرمانشاه؛

افتتاح و بهره‌برداری طرح های عمرانی در ایام دهه فجر

فرماندار کرمانشاه از افتتاح و بهره‌برداری از 164 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در این شهرستان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل اله رنجبر گفت :  برای این طرح‌ها و پروژه‌ها 191 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات اختصاص پیدا کرده است.

رنجبر با بیان اینکه از مجموع پروژه های افتتاحی در دهه فجر امسال 121 طرح آن در بخش عمرانی است، اظهار کرد: برای این پروژه‌ها بالغ بر 101 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: در دهه فجر امسال 43 طرح در حوزه صنعت، کشاورزی و اشتغالزایی به بهره‌برداری خواهد رسید که برای اجرای این پروژه‌ها 90 میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده و با بهره برداری از آنها 550 فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.
 
گازرسانی به 64 روستای شهرستان کرمانشاه با اعتبار 13 میلیارد تومان، احداث اتاق عمل بیمارستان آیت اله طالقانی با 2.5 میلیارد تومان و احداث کلینیک جامع تخصصی امام رضا(ع) با 9 میلیارد تومان اعتبار  از پروژه های مهم افتتاحی در دهه فجر امسال بود که رنجبر از آنها یاد کرد.

بهره برداری از پنج واحد آموزشی و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سه سالن سقف بلند ورزشی، اجرای سیستم های نوین آبیاری در مزارع کشاورزی، اجرای پنج طرح هادی روستایی، احداث چندین پارک کودک و ... از دیگر طرح های مهم افتتاحی دهه فجر امسال در شهرستان کرمانشاه است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.