کرمانشاه؛

استقرار دستگاه MRI در بیمارستان فارابی

فرماندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید توانسته تحول خوبی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل اله رنجبر در آیین افتتاح تخت های روانپزشکی کرمانشاه که همزمان با هزار تخت بیمارستانی کشور افتتاح شد، اظهار کرد: همواره یکی از افتخارات ارزشمند ما در استان اجرای پروژه های خوبی است که توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال انجام بوده و یا به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: تنها ده ها پروژه در شهر کرمانشاه در حال اجراست که از جمله آنها می توان به ساخت بیمارستان سوختگی و نیز بیمارستان 540 تخت خوابی اشاره کرد.

جلال شاکری رییس بیمارستان فارابی کرمانشاه گفت: امروز چهره این بیمارستان بسیار متفاوت از گذشته آن شده و یکی از بزرگترین پروژه های ما در بیمارستان بحث بازسازی تمام بخش های بیمارستان و افزایش 20 تخت روانپزشکی در بخش زنان و 60 تخت در بخش مردان بیمارستان بوده است.

وی به استقرار دستگاه MRI در بیمارستان اشاره کرد و افزود: این اتفاق بسیار مهمی برای بیمارستان فارابی بود که بیماران بدون انتقال به بیرون از بیمارستان بتوانند ظرف مدت کوتاهی MRI انجام دهند.

شاکری از ساخت کلینیک این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد : با بهره برداری از این کلینیک جمعیت 300 تا 400 هزار نفری اطراف بیمارستان از جمله شهرک دولت آباد و مسیر نفت پوشش داده می شود.

وی افزود: در این بیمارستان 220 تخت مستقر است و هشت نورولوژیست به همراه 12 روانپزشک و 26 روانشناس به بیماران خدمات می دهند.

وی با بیان اینکه بیماران روانی به شدت تنها هستند حتی از سوی خانواده، گفت : در همین راستا نیازمند حضور جدی بیمه ها و سازمانها حمایتی و امدادگر در این زمینه هستیم تا قدری از سختی روند درمان و نگهداری این بیماران کاسته شود.


اتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار