کرمانشاه؛

برخورد ستاد پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای پرندگان با عرضه مرغ زنده

فرماندار کرمانشاه از تحویل اخطار کتبی به 211 واحد عرضه مرغ زنده در شهر کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل اله رنجبر با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای پرندگان در شهرستان کرمانشاه، افزود: این ستاد در پی اعتراض شهروندان مبنی بر وجود واحدهای عرضه مرغ زنده و ضرورت تلاش در راستای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزای پرندگان تصمیماتی در جهت پلمب واحدهای عرضه مرغ زنده گرفته است.

رنجبر با اشاره به تصمیمات این ستاد مبنی بر پلمب واحدهای عرضه مرغ زنده افزود: تاکنون به 211 واحد عرضه مرغ زنده در سطح شهر کرمانشاه اخطار کتبی داده شده است.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در راستای نصب بنر به منظور اطلاع رسانی به عرضه کنندگان مرغ زنده اقدام شده است، افزود: بعد از نصب بنرها صاحبان عرضه مرغ زنده 72 ساعت مهلت دارند نسبت به تعطیلی کار خود اقدام کنند.

رنجبر با بیان اینکه ستاد پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای پرندگان در شهرستان کرمانشاه دستور مقام قضایی را دریافت کرده و هماهنگی لازم به منظور برخورد با متخلفان عرضه مرغ زنده را انجام داده است، افزود: در صورتی بی‌توجهی عرضه کنندگان مرغ زنده، این اماکن به طور کامل تعطیل و نسبت به جمع‌آوری قفسه‌ها و تجهیزات و مرغ های موجود و پلمب کردن آنها اقدام خواهد شد.

رنجبر در ادامه از همه مردم خواست تا مرغ مورد نیاز خود را از محل‌های دارای پروانه بهداشتی که مرغ بهداشتی پرکنده عرضه می‌کنند خریداری کرده و به هیچ عنوان مرغ زنده نخرند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار