کرمانشاه؛

خطر فراگیر شدن اعتیاد

فرماندار کرمانشاه گفت: اگر اعتبار لازم برای مقابله با اعتیاد تخصیص نیابد و هزینه نشود، فراگیر شدن اعتیاد دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل اله رنجبر با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی شهرستان کرمانشاه موضوع اعتیاد است افزود:مبارزه خانه به خانه با اعتیاد می تواند راهکار مقابله با اعتیاد باشد.رنجبر ۳۶ محله مشکل دار در حوزه اعتیاد در شهر کرمانشاه شناسایی شده است.

اجرای طرح ساماندهی و پاکسازی مناطق آلوده، اجرای طرح های کاربردی در مناطق آلوده، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای دانش آموزان و خانواده های آنها و انجام کارهای تبلیغاتی فرهنگی از جمله مواردی بود که رنجبر از آنها به عنوان اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان کرمانشاه یاد کرد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به رشد قارچ گونه کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد داشت و افزود: مقابله با فعالیت کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد را در برنامه داریم.

وی در ادامه اعتبارات حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی را پایین دانست و افزود: اگر اعتبار لازم برای مقابله با اعتیاد تخصیص نیابد و هزینه نشود، فراگیر شدن اعتیاد دور از انتظار نخواهد بود که در این صورت مقابله با آن سخت بوده و به بسیج همگانی نیاز خواهد داشت.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، خطر ، اعتیاد ، فراگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.