محمد عبد السلام: جنایات در یمن نشان داد اخلاق جایی در سازمان ملل ندارد

سخنگوی انصار الله یمن گفت آبرو و اعتبار سازمان ملل در یمن از دست رفته و تنها سرپوش گذاشتن بر جنایات عربستان برای آنان مهم است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المسیره ،‌ «محمد عبد السلام،» سخنگوی انصار الله یمن گفت: سازمان ملل متحد از نظر اخلاقی درباره مسائل یمن سقوط کرده است و آنچه که برای آنان مهم است سرپوش گذاشتن بر جنایات عربستان در یمن است.

عبد السلام در گفتگوی تلفنی با المسیره افزود: سفر اسماعیل ولد الشیخ، نماینده سازمان ملل به صنعاء تنها یک فشار سیاسی بود که با افزایش حملات دشمن به یمن صورت گرفته بود.

سخنگوی انصار الله یمن تاکید کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی دو سال گذشته ثابت کردند این سرزمین به مردمان آن تعلق دارد و آینده ای برای پیکار جویان در این کشور متصور نخواهد بود.

«اسماعیل ولد الشیخ» نماینده سازمان ملل در امور یمن یکشنبه گذشته به منظور گفتگو با مسئولان جنبش انصارالله درباره حل سیاسی بحران این کشور وارد شهر صنعاء شد.

نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن سه شنبه گذشته نیز با سفر به عدن با «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور فراری و مستعفی این کشور دیدار کرد.

ولد الشیخ اعلام کرد در دیدار با «عبد ربه منصور هادی» طرحی را در رابطه با کمیته آرام سازی و هماهنگی برای چگونگی دستیابی به آتش بس و سپس انجام مذاکرات مطرح کرده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار