آخرین تحولات یمن؛

حمله جنگنده‌های سعودی به منطقه نهم/ ارتش یمن محل استقرار مزدوران سعودی در الجوف را هدف قرار داد

هواپیماهای جنگی متجاوزان سعودی روز چهارشنبه مناطقی از یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری دولتی یمن از صنعا، جنگنده‌های متجاوز سعودی و هم‌پیمانان این رژیم دیروز شش مرتبه مناطق مختلف غیرنظامی یمن در «یام» و «بران» و « الحرشفه» در شهرستان نهم واقع در استان صنعا را هدف حملات خود قرار دادند که بر اثر این حملات به خانه های مسکونی و کشتزارهای ساکنان این منطقه آسیب هایی وارد شد. به گفته منابع نظامی یمنی هواپیماهای متجاوزان سعودی همچنین چهارشنبه سه مرتبه پایتخت یمن را هدف حملات خود قرار دادند. بخش های مسکونی منطقه الروضه در صنعا در اثر این حملات هوایی متحمل خساراتی شد.

از سوی دیگر توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل استقرار نیروهای مزدور وابسته به رژیم سعودی را در منطقه الخنجر واقع در شهرستان الخب و الشعف در استان الجوف زیر آتش سنگین خود قرار دادند که بر اثر این حملات یک خودرو زرهی مزدوارن منهدم شد.

همزمان  قبایل یمنی در استان الجوف روز گذشته با برگزاری تجمعی آمادگی خود را برای جذب و اعزام نیرو به جبهه های جنگ ضد متجاوزان سعودی و همپیمانان این رژیم اعلام کردند. قبایل الجوف در این تجمع جنایات متجاوزان سعودی  ضد مردم یمن را محکوم کردند و از تمامی اقشار جامعه یمن خواستند برای مقابله با متجاوزان متحد شوند.

در همین حال کمیته های مردمی یمن روز گذشته موفق شدند بر اساس اطلاعات رسیده از شهروندان یمنی در شهرستان الرضمه یک  تروریست را که برای انجام عملیات تروریستی با خود یک کمربند انفجاری همراه داشت شناسایی کنند. این تروریست  پیش از بازداشت توسط نیروهای امنیتی خود را منفجر کرد. وی تصمیم داشت با نفوذ به یک ایست و بازرسی امنیتی،‌ کمربند انفجاری خود را منفجر کند.  به دنبال وقوع این حادثه نیروهای امنیتی یمن دیگر اعضای یک گروه تروریستی از جمله چند زن را که تصمیم داشتند عملیات تروریستی اجرا کنند بازداشت کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار