شاهرود؛

بهره برداری ساختمان جدید اداره اوقاف در شاهرود

این پروژه از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: احداث ساختمان اداری، فرهنگی و آموزشی اوقاف شاهرود با مساحت بیش از سه هزار مترمربع از مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال ۸۶ بود که متأسفانه رها شده بود ولی اکنون این پروژه از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی  در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه اطلاعات در فضای مجازی به‌آسانی ردوبدل می‌شود، افزود: جامعه ما رو به پیشرفت است و وقف هم با بهره‌گیری از این جریان باید در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم بر اهمیت توجه به فضای مجازی باوجود فعالیت دشمن در آن برای تخریب ارزش‌های اسلامی تأکید دارند، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی وقف با تاکتیک روز تبلیغات و اطلاع‌رسانی باید در جامعه نهادینه شود.

مجیدی اظهار داشت: هر ابزاری از کتاب گرفته تا منبر و سخنرانی و رسانه در بحث فرهنگ‌سازی تأثیرگذاری خاص خود را دارد؛ اما فضای مجازی در بین این ابزارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا در دسترس عموم قرار دارد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.