شاهرود؛

افتتاح پروژه های بخش بسطام همزمان با ایام دهه فجر

همزمان با ایام دهه فجر 35 پروژه با اعتباری بیش از ۱۳میلیارد تومان در بخش بسطام افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ بخشدار بسطام بابیان اینکه ۳۵پروژه طی دهه فجر در این بخش افتتاح می‌شود، گفت: ۲۷پروژه از این تعداد مربوط به بخش عمرانی و هشت طرح در بخش اقتصادی افتتاح می‌شوند.

مهدی استیری ضمن بیان اینکه برای افتتاح ۳۵پروژه طی دهه فجر در بخش بسطام اعتباری بالغ‌بر ۱۳میلیارد و ۱۳۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان صرف شده است، افزود: چهار میلیارد و ۸۲۳میلیون و ۱۰۰هزار تومان از این میزان اعتبار مربوط به پروژه‌های عمرانی و هشت میلیارد و ۳۱۲میلیون تومان مربوط به پروژه‌های اقتصادی خواهد بود که این طرح‌ها ۲۰نفر اشتغال‌زایی نیز خواهند داشت.

وی تصریح کرد: به دلیل بافت کشاورزی و دامداری بخش بسطام غالب پروژه‌های قابل‌افتتاح در این بخش حول محور آب‌رسانی، دامداری، زراعت و باغبانی، نهال‌کاری و ... است که از شاخص‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به مجموعه گاو شیری مزج با ظرفیت ۵۰رأس بااعتبار ۶۸۰میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و ۸۰۰میلیون تومان آورده بخش خصوصی، سیستم آبیاری بارانی بااعتبار ۳۸۰میلیون تومان تسهیلات دولتی، تولید نهال با ۱۵۰میلیون تومان اعتبار و ... هستند
.
استیری بابیان اینکه سردخانه میلاد بسطام در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: این پروژه در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بااعتبار یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبارات دولتی و دو میلیارد تومان آورده شخصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام / د
برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، بسطام ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.