زنگ انقلاب در ۱۰۲۸ مدرسه استان سمنان نواخته می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از طنین زنگ انقلاب هم‌زمان با اولین روز از دهه فجر در مدارس سمنان خبر داد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از طنین زنگ انقلاب هم‌زمان با اولین روز از دهه فجر در مدارس سمنان خبر داد و گفت: زنگ انقلاب در ۱۰۲۸ مدرسه استان سمنان نواخته می‌شود.
محمدرضا جهان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور و در ساعت 9 و 33 دقیقه روز دوازدهم بهمن‌ماه، زنگ انقلاب در مدارس استان سمنان طنین‌انداز می‌شود.
وی با بیان اینکه زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان سمنان نواخته می‌شود تصریح کرد: زنگ انقلاب به صورت نمادین روز دوازدهم در یکی از مدارس سمنان با حضور مسئولان استان نواخته می‌شود.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به‌ضرورت تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان و به‌ویژه دانش‌آموزان گفت: دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف انقلاب و انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به نسل جدید است.
جهان با اشاره به برخی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این اداره کل برای ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌های و جشن‌های دهه فجر در تمامی مدارس استان با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان اجرا می‌شود.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان افزود: هم‌زمان با اولین روز از دهه فجر انقلاب، مزار شهدا با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان غبارروبی و گلباران می‌شود.
جهان از برگزاری برنامه کاروان انقلاب در ایام دهه فجر در مدارس سمنان خبر داد و افزود: روایت وقایع انقلاب، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از سوی این اداره کل در ایام دهه فجر است.
وی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در مدارس سمنان، مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری جشن‌های دانش‌آموزی را از مهم‌ترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در مدارس استان برشمرد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به‌عنوان یکی از برنامه‌های دهه فجر این استان نام برد و افزود: یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.