سمنان؛

افتتاح 83 پروژه عمرانی در دهه فجر

این تعداد پروژه‌ها در 2 بخش عمرانی و اقتصادی آماده بهره‌برداری در دهه فجر انقلاب اسلامی شده است که در آئینی هم‌زمان به صورت متمرکز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ فرماندار سمنان گفت: 79 پروژه از این تعداد مربوط به پروژه‌های عمرانی شهرستان سمنان است که با صرف بیش از  924 میلیارد و 970 میلیون ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

سیدعباس دانائی از افتتاح چهار طرح اقتصادی در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شهرستان سمنان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها نیز با صرف بیش از 437 میلیارد و 900 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی با مقایسه آمار پروژه‌های دهه فجر امسال در شهرستان سمنان با پروژه‌های این شهرستان در دهه فجر سال گذشته اظهارداشت: در سال گذشته 58 پروژه برای افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان سمنان آماده بهره‌برداری شده بود که این تعداد امسال 25 پروژه افزایش داشته است.

دانائی تصریح کرد: از نظر مبلغ نیز پروژه‌های دهه فجر امسال بیش از 60 میلیارد ریال از مجموع اعتبار پروژه‌های دهه فجر سال گذشته در شهرستان سمنان افزایش یافته و از یک هزار و 300 میلیارد ریال به یک هزار و 362 میلیارد ریال رسیده است.
فرماندار سمنان بیان کرد: این پروژه‌ها در نخستین روز از دهه فجر امسال در آستان مقدس امام‌زاده یحیی (ع) سمنان به صورت متمرکز افتتاح می‌شود.

وی از کلنگ‌زنی 16 پروژه جدید در شهرستان سمنان با بیش از یک هزار و 826 میلیارد ریال اعتبار از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در حوزه خدمات‌رسانی این شهرستان است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.