سمنان؛

افتتاح پروژه های شرکت برق سمنان در دهه فجر

هم زمان با دهه مبارک فجر پروژه‌های شرکت برق سمنان با ۱۹۸میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های این شرکت با اعتباری معادل ۱۹۸ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

سید علی اکبر صباغ افزود: به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامـی ایران، پـروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان، با سرمایه‌گذاری معادل ۱۹۸ میلیارد ریال رسماً افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهند شد.

و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به توسعه زیرساخت های بخش انرژی الکتریکی در سطح استان سمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون افزود: اقدامات خوبی در تمامی شهرهای استان، به منظور تامین برق مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی از سوی این شرکت انجام گرفته است.

صباغ با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارکه فجر امسال، تصریح کرد: با توجه به نیاز دامغان به توسعه بخش انرژی الکتریکی، پروژه های افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ این شهرستان از ۷۰*۲ به ۱۶۰*۲ مگاولت آمپر و خط ۶۳  کیلوولت شهرک صنعتی دامغان، در مجموع با اعتباری معادل ۱۹۰ میلیارد ریال  به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان مهمترین اهداف اجرای این پروژه ها را بالا بردن ضریب اطمینان شبکه، افزایش قابلیت مانور، کاهش انرژی تأمین نشده، ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به مشترکان جدید صنعتی و کشاورزی در منطقه دامغان برشمرد و افـزود: به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود پارامترهای کیفی و کاهش زمان و میزان خاموشی در شبکه، عملیات اجرایی پروژه توسعه و افزایش ظرفیت پست ۶۳ کالپوش میامی با اعتباری معادل هشت میلیارد ریال در این ایام مبارک آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.