اصفهان؛

تشکیل کمیته برگزاری جشنواره نوروز96 در نایین

کمیته برگزاری جشنواره و استقبال از مسافرین نوروزی صبح امروز در دفتر نماینده نایین برگزار گردید.

عباسعلی پوربافرانی نماینده شهرستان های نایین و خوروبیابانک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از برگزاری جشنواره در حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری ، غذاهای محلی ، گیاهان دارویی ،و سایر تولیدات کشاورزی خبر داد.
وی با اشاره به سهم و پتانسیل بالای شهرستان نایین در خصوص جذب گردشگر گفت : برای استفاده مسافران و گردشگرانی که به نایین سفر می کنند همت و وحدت بالایی می طلبد که همه مسئولان اجرایی شهرستان باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.
پوربافرانی  برگزاری جشنواره نوروزی را در حوزه های  گردشگری ، صنایع دستی ، میراث فرهنگی  یک کاربزرگ عنوان کرد و گفت : نایین به لحاظ فرهنگی و تاریخی ، در کشور منحصر به فرد است و لزوم برگزاری جشنواره گردشگری با غرفه های مختلف از جمله فرش دستباف ، عبابافی ، شیرینی جات ، غذاهای محلی ، بوم گردی و نمایشگاه عکس در جذب گردشگر بسیار موثر است .
وی افزایش چشمگیر آمار گردشگران در ایام نوروز، برنامه محوری در ساماندهی گردشگری نایین و تصمیم گیری در این زمینه با حضور مسئولان اجرایی را ضروری دانست.
نماینده نایین و خوروبیابانک اضافه کرد : همگرایی و همدلی بسیار خوب بین مسئولان اجرایی از جمله مزیت های شهرستان نایین برای جذب گردشگر است که باید از این فرصت ها استفاده کرد.
پوربافرانی در ادامه گفت : با وجود چهار راه مواصلاتی نایین در مسیر سفرهای نوروزی و توقف مسافرین در این شهرستان می توانیم هم در بخش اقتصادی  و هم رونق شهری استفاده کرد.
وی  در پایان بیان داشت : نایین  شهر آیت الله نایینی با وجود حسینیه ها که به شهر هفت آسمان  و هفت پیکر معروف است امیدواریم با وحدت مسئولین و مردم در ایام نوروز بتوانیم  یک نمایش خوبی در سطح ملی داشته باشیم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار