اصفهان؛

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری سومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان

مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی و هنری سومین کنگره استانی شهدای دانشجو که در اصفهان برگزار خواهد شد، تا 12 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان از برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان خبر داد و اظهارکرد: این سومین کنگره استانی است که در دانشگاه صنعتی اصفهان از 23 تا 25 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مهدی برنج‌کوب افزود: به دلیل بازتاب مناسب این کنگره به جامعه دانشگاهی، اجلاس اصلی و برنامه‌های جانبی آن با محوریت مهندسی دفاع مقدس و  نقش دانشگاه در دفاع مقدس تدوین شده است که امیدواریم با انعکاس خوبی در برپایی نمایشگاه و جلسات جانبی آن مواجه شویم.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: از جمل اهداف برپایی نمایشگاه جانبی این کنگره، ایجاد خودباوری و امید به آینده در دانشجویان است؛ همچنین شعار این کنگره با عنوان «بار گرانی بر زمین مانده است» نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی و هنری یکی دیگر از بخش‌های این کنگره است که فراخوان آن از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز شده بود و تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

برنج‌کوب خاطرنشان کرد: این جشنواره با موضوع «من دانشجوی امروز، ایرانی پیشرفته، با عزت، متدین، ثروتمند، مستقل و مقتدر خواهم ساخت» با موضوعات ادبیات پایداری (شعر، داستان، داستانک)، چند رسانه‌ای (نماهنگ، فیلم کوتاه، پادکست، وبلاگ، عکس، پوستر) و هنرهای تجسمی (خط، نقاشی،گرافیک، صنایع دستی) برگزار می‌شود. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.